igår

Hejhej! Hade en underbar fredag igår som började med migrän (inte så underbart) och när jag mådde bra igen var det ingen ide för mig att åka till skolan då jag endast hade en liten lektion kvar som jag kunde arbeta hemma på så bestämde mig för att åka med min mamma och moster till Göteborg istället. Började med en lång fika på en uteservering på avenyn och lite tittandes i affärer med moster medans mamma var på ett läkarbesök. Tog en promenad längs vattnet till ''fiskekyrkan'' där dom två skulle äta (jag själv hatar fisk och har inte ens smakat på någon slags fisk sen jag var väldigt väldigt liten). Får erkänna att deras räksallader såg väldigt goda ut men haha! Vi satt iallafall på uteserveringen även där då vädret var helt otroligt, precis som en sommardag och det var så himla skönt och fint att sitta precis vid vattnet också. Efter någon timma där så var det min tur att få äta så vi gick till Espresso House och där satt vi en stund innan vi åkte hem igen. En riktigt bra fredagsförmiddag! Mamma släppte sedan av mig hos Fanny där dom andra tjejerna var, vi planerade inför resan vi ska göra i Augusti nästa år och åt massa gotter. Var hemma runt elva igen och somnade på en gång, första gången på länge jag fått sova en helt natt utan att vakna 10 gånger haha. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan se vad planerna för idag är! Ha en fin lördag♥
#1 - - Anonym:

Kan du inte göra ett inlägg med vilka bloggar du läser? Inte de stora bloggarna utan de mindre lokala typ vänners och bekantas?