göteborg

Hej på er! Har som jag skrev igår spenderat dagen i Göteborg med klassen, var meningen att vi skulle på bokmässan men vi blev klara med våra uppgifter väldigt snabbt så vi var klara på mässan redan efter någon timma. Vi tog en promenad istället för att leta efter någonstans att äta och tillsist blev det Le Pain Francais och den restaurangen kan jag verkligen rekomendera! Hur fint som helst, riktigt god mat och även väldigt bra priser. Jag och Elin beställde veckans pasta (pasta,kantareller,soltorkade tomater och bacon!) och dom andra någon kött rätt, supergott som sagt. Innan vi tog tåget hem klockan 14:00 strosade vi runt på stan och kikade i affärerna. Kom precis hem och ska plugga engelska hela kvällen, så tråkigt verkligen.
 
#1 - - Anonym:

Känner du William Hedman ?

Svar: Näe det tror jag väl inte att jag gör!
Elizia negård

#2 - - Elin:

Gott!

#3 - - Robex Lundgren:

läckert