min lördag

Hej! Filmen igår var jättebra verkligen, ni som funderar på att gå på den..do it!! verkligen värd att se. Vaknade tidigt hos Ronja imorses och tog bussen ganska kort därefter till trollhättan där vi var hos min kusin i ett par timmar. Var hemma runt fyra igen men åkte direkt till ikea med mamma, fick köpt mig lite nya galgar till min klädstång och massa doftljus..har hur många som helst i rummet nu men man kan aldrig få för många enligt mig! Körde även hem från uddevalla och det gick verkligen hur bra som helst, blev riktigt förvånad över att det gick så bra haha..nu känns det som att det finns lite hopp att ta det dära körkortet om ett par månader iallafall. Ska hoppa in i duschen och sedan vänta på att mi padres kommer hem med pizza, sedan blir det lördagsmys hela kvällen!
#1 - - Susanna Maria J:

Då ska jag se den! ;)