bekännelser

Efter studenten så ska jag resa till USA i ett år, antingen studera eller vara au pair..inte riktigt bestämt vad jag ska göra där än men jag ska iallafall dit, det är en sak som är säker.
 

Jag är helt förälskad i Malaga som ligger i Spanien. Finaste platsen som finns verkligen och snällaste människorna, gud vad jag längtar tillbaka. 
 
Jag har absolut ingen som helst aning om vad jag vill gå för linje eller vad jag vill jobba som, stress.
 

Jag är egentligen hur ljushårig som helst och trivdes jättebra i mitt blonda hår och trodde aldrig att jag skulle ha mitt bruna hår i mer än en månad, nu har jag haft det i ett år och trivs som tusan.
 
För ett år sedan var allt så annorlunda och jag var definitivt annorlunda och jag trodde aldrig att saker och ting skulle vara så som det faktiskt är idag.
 
De sista två veckorna på sommarlovet var några av de värsta veckorna i mitt liv, fast nu i efterhand har jag insett att jag blivit så mycket starkare av det. 
 
Jag har hur blandad musik smak som helst, lyssnar på alla olika genrer verkligen. 
 

Jag är enormt skoltrött och vill bara att det ska vara lov igen, blir inte bättre av att man bara har gått i skolan i en månad.