2/10

Efter jag skrev förra inlägget och hade hittat en film så somnade jag ju självklart haha, vaknade när filmen precis var slut efter två timmar..inte så lyckat men! Fick iallafall lite energi tillbaka och satte igång att städa rummet. Städade ur min tredje garderob där jag mest har hundratals kläder jag aldrig använder och massa andra saker som inte får plats i rummet..har den typ som förvaring haha,tog mig tre (!) timmar att få den urstädad,rensad och iordningfixad och efter det dammsuga jag osv. Så nu är jag helt slut så ska kolla klart på ett tv program, sen fixa lite käk och plugga lite till körkortsteori hade jag tänkt, inte så himla långt kvar tills jag får ta det ändå hehe.
#1 - - Susanna Maria J:

Hehe ojdå, men skönt att du fick energi till att städa! Hoppas du får en fin dag idag! Kram!