tisdag

Godmorgon! Är ledig idag men det blev en väldigt tidig morgon för mig ändå då jag hade tid på Näl klockan 07:45. Röntgade och undersökte knät, men röntgen visade bara om skruven i knät lossnat och inget annat så ska dit igen om ett tag för att göra en magnetröntgen istället och även en vanlig röntgen på vänster knät. Fick äta en frukost där också då det var ganska lång väntetid mellan de två olika momenten så det fick bli kaffe och en panini, en lite godare frukost. Har så ont i huvudet och har sovit en stund sedan jag kom hem men det lyckas aldrig gå över trots att jag tagit mina migrän mediciner, hoppas det går över snart då jag tänkte göra klart en stor naturkunskaps uppgift och även lite matte. Hoppas ni får en bra tisdag!♥
#1 - - Susanna Maria J:

Det där såg gott ut! :)

#2 - - Anne :):

Hej! Jag har en fråga: vad var det som hände med ditt knä? Menisk? Varför kan du inte Spela fotbolls längre pga skadan?

Svar: Två menisk operationer har jag gjort, första gången sydde dom ihop den då den hade en pricka igenom hela menisken och en månad efter fick dom operera igen och denna gången ta bort 75% av den. I höstas gjorde jag en korsbandsoperation och nu är det tal om att jag ska operera bort resten av menisken då det inte alls är bra än! Kan (gör väldigt ont men jag kan som sagt) spela fotboll men får inte för min doktor pga mitt knä är för känsligt och aldrig kommer bli helt bra igen, har som sagt nästan ingen menisk kvar vilket behövs väldigt mycket när man spelar fotboll då det är som en ''stötdämpare'' för knät. Skulle jag fortsätta spela skulle jag troligtvis inte ens kunna arbeta efter gymnasiet pga det skulle vara för ''förstört'' och även få artros i knät väldigt tidigt!Hoppas du fick ett bra svar på din fråga, kram :)
Elizia negård