1459

 
Lite blandade saker som jag gärna vill ha just nu
Är så otroligt trött idag, har börjat äta förebyggande medicin mot migränen och får sömnproblem av dom och är trött ständigt. Hoppas det går över snart iallafall! Har så mycket att göra men istället ligger jag ner i sängen och kollar serier istället, typiskt mig. Ska tvinga mig upp för att  plugga matte nu iallafall,prov som gäller imorgon på två kapitel och jag kan inget alls.  Ha en bra eftermiddag,pussar♥
#1 - - Elsa:

Vart är klänningen i övre hörnet till höger ifrån? Eller eh vart är allt ifrån..? Kram!

#2 - - Anonym:

oj vad snyggt! vart är klänningarna ifrån?

#3 - - elise:

jaag ser att flera redan frågt, men skulle inte du snälla kunna säga vart den jättefina gråa klänningen är ifrån?

#4 - - Lovisa:

Åh, vart kommer den vita klänningen ifrån? En riktig wantie =)