bra kväll

 
HEJ! Hittar inte kamerasladden så får lägga in bilder från kvällen imorgon eller något. Ronja kom hit vid fyra, vi satte på ett par satc avsnitt,poppade popcorn och drack te. Någon timma senare kom även Filippa och vi begav oss mot Ronja istället, jag färgade hennes hår och vi lagade tacos. Bra kväll med mina fina tjejer<3. Nu måste jag sova för ska upp riktigt tidigt imorgon för då blir det Liseberg, wiiho. puss
#1 - - Emma Lannebrink:

Har märkt att det är VÄLDIGT många, som skriver ''får jag fråga en sak om dig och adhd'' eller ''förlåt om det är känsligt ämne, du behöver inte svara'' när dom frågar mig någonting.
Ni behöver inte be om ursäkt eller vara osäkra på att fråga, jag svarar jätte gärna på era frågor! Det är bland annat därför jag har bloggen :)

Om jag skulle må dåligt av att prata om adhd eller depression, så skulle jag inte gå ut med det på internet.
Så har ni frågor, FRÅGA PÅ! :D

#2 - - hilda fromm - tecknar:

Nu har du chansen att vinna ett tecknat porträtt av andingen dig, en vän eller kanske motsvarande!
Gå in på bloggen och var med du också!
Här: http://hildafromm.blogg.se/2012/july/tecknat-portratt.html